Բնագիտատեխնիկական Պարտեզապուրակային Աշխատանք

Այս տեսանյութում ես ներկայացնում եմ թե ոնց է կարելի աճացնել խաղողի հատիկներից խաղողի թուփ մեզ անհրաժեշտ են

-ծաղկաման

-տարա

-հող(ծաղկամանի թեթև հող)

-ջուր

-խաղող(ցանկացած տեսակի խաղող)

-դանակ և ափսէ

-տոպրակ և ձեռնոցներ

Դանակի օգնությամբ հանում ենք խաղողի հատիկները և կողք դնում։Ծաղկամանի մէջ լցնում ենք կես ը հող և վրան դնում ենք խաղողի հատիկները և հետո վրան ծածկում ենք հողով և հողը մի քիչ սեղմում ենք և ջուր սպռեյ անում վրան։ծաղկաման դնում ենք տարայի մեջ և տարայի մեջ լցնում ենք ջուր և վրան ծածկում ենք և դնում մի անկյուն որ աճի ամենա քիչը աճելու համար պետք է սպասենք 10-15 օր(ցուրտ ժամանակն կարելի է մինչև մեկ ամիս)և ամեն օր վրան ջուր ցանենք և տարան այտ ընթացքում եթե ջուր պակասում է ավելացնենք։Ցանելուց հետո սպասում ենք 5-6 ամիս ցողումները ջրում ենք ամեն 3 օր մեկ անգամ(բայծ ջուրը ուղակի չենք լցնում հողի վրա այլ լցնում ենք ծաղկամանների տակ տեղադրված տարայում ,բույսը ինքը տարայից վերցնում է իրեն անհրաժեշտ ջուրը)և հետո տեղափոխում ենք ծաղկամանների մեջ (ավելի լավ է լինի կավից պատրաստված ծաղկաման)և սպասում 5-6 ամիսց մեկ տարի ավելի լավ աճելու համար և ցողունը հստանալու համար և դրանից հետո կարելի է թուփը ցանել բակում։

Գաղափար և Նպատակ

գաղափարը առաջացավ իմ մոտ և առաջարկեցի պապայիս ու պապիկիս նրանք ինձ ասեցին անհրաժեշտ քայլերը

և օգնեցին որպիսի աճացնեմ տարբեր տեսակի խաղողի այս թփթիկները։Իմ նպատակը այս թփթիկները աճացնելուց այն է որ կարողանամ դրանց մեծացնել և ցանեմ մեր բակում որպիսի խնամեմ մեծանան և բերք տան ։Ես շատ սպասում եմ այն օրվան որ կարողանամ իմ թփերը ցանեմ մեր բակում։

վերջում ես ուզում եմ տեղադրել նկարներ իմ տեսահոլովակի նկար ումից 10 օր անց որ դուք ել տեսնեք թէ ինչ փոփոխություն կա իմ թաթիկների և ցանած հատիկներից մոտ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *