Կոչական

Նախադասություններում գտի´ր և ընդգծի´ր կոչականները, ուշադրություն դարձրու կետադրությանն: Ի´նքդ այդպիսի նախադասություններ գրի´ր:

Մայրի՛կ, ինձ համար հեքիաթ կկարդա՞ս։

Երեխանե՛ր, դո՛ւրս եկեք բակ։

Արթնացե՛ք, ծաղիկներ, արդեն գարուն է։

Աղջիկնե՛ր, շուրջպար բռնեք։

Տղա՛ս, դուռը ծածկի՛ր։

Մայրիկ ,ինձ ջուր կտաս։

Աննա ,ինձ հետ կխաղաս։

իմ գրած։

Մայւր՝իկ, այսոր լավ օրե։

Մայրի՝կ,այսոր ինչ ցուռտե։

Հայր՝իկ, մայրիկ երփ եգալու տուն։

Հա՝յրիկ, աշնան ծառերի տերեվներ շատ գեղեցիկե։

Աջիկներ եկեք

Տրված նախադասություններում կոչականների տեղերն այնպես փոխիր, որ դառնան վերջադաս։

Ա՝րմեն, այսօր շուտ կգաս տու՝ն։

Այսօր ,շուտ կգաս տուն Արմեն։

այսօր ինձ համար կոնֆետ կգնե՝ս,մայրիկ։

ներս եկեք, սեղանն արդեն պատրաստ է,ընկերներ։

Հայրիկ վաղը ինձ զբոսանքի կտանե՝ս։

վաղը ինձ զբոսանքի կտանես հայրիկ։

Կետադրի՛ր, կոչական պարունակող նախադասությունները։

Երեխա՝ներ, զբա՝ղեցրեք, ձեր տեղերը։

Փոք՝րիկս, մոտ արի։

Ա՝ստղիկ,արդեն ուշ է գնա քնելու։

Տղա՝ներ, վերցրեք գնդակը և գնացեք ֆուտբոլ խաղալու։

Ընդգծի՛ր կոչականները և կետադրի՛ր։

Ի՞նչ կլինի ասա գր՝իչ,

Ին՞ձ էլ սիր՝ես, գոնե մի քիչ։

-Վա՞յ, մա՝յրիկ՛ ջան տես,

Բա՞կն ու դու՝ռը․ լի,

Ինչքա՜ն սպիտակ թիթեռ է գալի։

Կախված է ճյուղից ճոճը ծիտիկի,

Փչի՛ հովիկ փչի,

Ճոճն օրորվի, տանի, բերի,

Նանի՛կ ծիտիկ, նանի

Մայւր՝իկ, այսոր լավ օրե։

Մայրի՝կ,այսոր ինչ ցուռտե։

ը-ն չի գրվում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *